Tilaus- ja toimitusehdot

Maksutavat

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

Hintaan lisätään toimituskulut toimitustavan sekä painon mukaan. Toimituskulut näytetään ostoskorissa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Tuotteen vaihto

Mikäli tuote pitää vaihtaa (väärä koko tms), ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@kotifit.fi. Ensimmäinen vaihto on sinulle maksuton, eli KotiFit maksaa postimaksut sekä palautuksesta että vaihtotuotteen lähetyksestä. Sinulla ei siis ole pelkoa että joudut maksamaan ylimääräistä jos koko ei heti ollutkaan sopiva. Seuraavista vaihdoista perimme 7,90€ postimaksun.
HUOM! palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen vastaanotosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@kotifit.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Maksun palautus tehdään aina alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle eikä esimerkiksi tilisiirtona asiakkaan tilille. Mikäli asiakas ei nouda tilausta postista ja se palautuu meille takaisin, sitä ei katsota normaaliksi palautukseksi ja siitä peritään 9€ käsittelykulut. Muutoin postipaketina toimitetun tilauksen palautus on ilmainen. Kirjepalautuksen maksaa asiakas.
HUOM! palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.

Alennukset palautustapauksissa

Mikäli palautettu tuote oikeutti tilaukseen alennuksen, lasketaan alennukset uudestaan. Tällainen alennus voi olla esimerkiksi ilmainen toimitus tietyn summan ylittyessä. Mikäli tuotteen palautus poistaa oikeuden alennukseen, vähennetään tämä erotus palautettavasta summasta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta info@kotifit.fi