Tilaus- ja toimitusehdot

Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

Hintaan lisätään toimituskulut toimitustavan sekä painon mukaan. Toimituskulut näytetään ostoskorissa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan manner-Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Kenkien vaihto

Mikäli tuote pitää vaihtaa (väärä koko tms), ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@kotifit.fi. Ensimmäinen vaihto on sinulle maksuton (paitsi poistotuotteet sekä postikuluitta toimitetut tuotteet(*)), eli KotiFit maksaa postimaksut sekä palautuksesta että vaihtotuotteen lähetyksestä. Sinulla ei siis ole pelkoa että joudut maksamaan ylimääräistä jos koko ei heti ollutkaan sopiva. Seuraavista vaihdoista perimme 7,90€ postimaksun. Mikäli tuote palautetaan vaihdon jälkeen, pidätetään hyvityssummasta postimaksu 7,90€.
Pidätämme oikeuden lähettää vaihdossa asiakaspalautuksena meille tulleen tuotteen.
(*) Poistotuotteet hinnoitellaan yleensä niin alas että niihin ei sovelleta maksutonta vaihtoa. Sama koskee alun perin toimituskuluitta toimitettuja tuotteita. Poistotuotteen vaihdosta perimme postimaksun 7,90€.
HUOM! tuotteet tulee palauttaa vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan käyttämättöminä ja myyntikuntoisina.

Kenkien palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen vastaanotosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@kotifit.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Maksun palautus tehdään aina alkuperäisessä maksussa käytetylle maksutavalle eikä esimerkiksi tilisiirtona asiakkaan tilille. Mikäli asiakas ei nouda tilausta postista ja se palautuu meille takaisin, sitä ei katsota normaaliksi palautukseksi, ja siitä peritään 15€ käsittelykulut. Muutoin kenkien palautus on ilmainen, paitsi palautus vaihdon jälkeen, poistotuotteen(*) palautus tai erityisen suuressa alennuksessa (>=50%) olleen tuotteen palautus. Mikäli tuote palautetaan vaihdon jälkeen, pidätetään hyvityssummasta postimaksu 7,90€.
Asiakkaalta, joka toistuvasti palauttaa tilauksensa, kauppias voi harkinnan mukaan pidättää hyvityssummasta postimaksun 7,90€.
(*) Poistotuotteita ovat esimerkiksi loppuunmyytäväksi tai 2-laatuisiksi merkityt tuotteet. Poistotuotteen palautuksesta pidätetään hyvityssummasta postimaksu 7,90€.
HUOM! tuotteet tulee palauttaa vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaan käyttämättöminä ja myyntikuntoisina.

Muiden tuotteiden palautus

HUOM! tuotteet tulee palauttaa vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessaankäyttämättöminä ja myyntikuntoisina.

Mikäli palautettu tuote oikeutti tilaukseen alennuksen, lasketaan alennukset uudestaan. Tällainen alennus voi olla esimerkiksi ilmainen toimitus tietyn summan ylittyessä. Mikäli tuotteen palautus poistaa oikeuden alennukseen, vähennetään tämä erotus palautettavasta summasta.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta info@kotifit.fi

– Puhelimella 040-6242558